ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Το Επιστημονικό Κέντρο Φυσικοθεραπείας & Αποκατάστασης ΜΟΥΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ, στο νεόδμητο, ιδιόκτητο και εύκολα προσβάσιμο χώρο του,  προσφέρει σύγχρονα θεραπευτικά όπλα και εξελιγμένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

ΚΡΟΥΣΤΙΚΟΣ ΥΠΕΡΗΧΟΣ

Επί χρόνια δοκιμασμένη μέθοδος θεραπείας εξωσωματικής λιθοτριψίας.

Ενδείκνυται σε:
–  Άκανθα πτέρνας
– Πελματιαία απονευρωσίτιδα.
– Επικονδυλίτιδα του αγκώνα.
– Πόνο στους ώμους.
– Τενοντίτιδα του αχίλλειου τένοντα.
– Σύνδρομο  άκρου κνήμης.
– Σύνδρομο κορυφής της επιγονατίδας.
– Σύνδρομο λαγοκνημιαίας ταινίας.

Προσφέρει αύξηση της ροής του αίματος, λύση μυϊκού σπασμού, μείωση πόνου και αύξηση κινητικότητας.

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΕ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ

Από τις αρχές του 2017 η φυσικοθεραπεία είναι επίσημα αναγνωρισμένη στον χώρο της ψυχικής υγείας, βοηθώντας στην μείωση των συμπτωμάτων και βελτιώνοντας της ζωή του ασθενή. Σε συνεργασία με πιστοποιημένο προσωπικό και με οδηγό την απαραίτητη συνεργασία με τον επαγγελματία ψυχικής υγείας δημιουργείται ένα εξιδικευμένο προγράμμα θεραπείας. Το ολοκληρομένο πρόγραμμα περιλαμβάνει τεχνικές χαλάρωσης όπως η κατευναστική μάλαξη και η εκμάθηση σωστής αναπνοής, με στόχο την ανάπτυξη του αισθήματος ευέξιας, σε συνδοιασμό με μυική ενδυνάμωση και αερόβια άσκηση, με στόχο να εξαλείφθούν τα συμπτώματα της πάθησης.

Στις μέρες μας, η κατάθλιψη αποτελεί την πιο συχνή αιτία στην ψυχοσωματική παθολογία.Μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα κύρια ψυχικα συμπτώματα : η θλίψη και η ανηδονία δηλαδή η μη ευχαρίστηση για δραστηριότητες που παλίοτερα ήταν ευχάριστες και τα σωματικά συμπτώματα : η κόπωση, η έλλειψη ενέργειας, η δύσπνοια, ο μυικός πόνος, οι διαταραχές ύπνου και τέλος, οι διατροφικές διαταραχές.

Πάντα καθοδηγούμαστε από εξειδικευμένους και αναγνωρισμένους επιστήμονες του χώρου.

Πρωταρχικός μας στόχος είναι η υγεία σας και η ολιστική προσέγγιση του ατόμου.

ΜΕΘΟΔΟΣ KINESIO TAPING

Μέθοδος που εφαρμόζεται πάνω και γύρω από τους μυς:

(α) για να δώσει λειτουργικότητα και σταθερότητα στην άρθρωση σε όλο το εύρος των κινήσεων, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα στον ασθενή να πραγματοποιεί τις καθημερινές του δραστηριότητες χωρίς κλινικά συμπτώματα.

(β) για να διευκολύνει την λεμφική κυκλοφορία.

Ενδείκνυται σε:

– Αποκατάσταση μηχανικής και λεμφικής λειτουργίας.
– Αποκατάσταση λειτουργίας συνδέσμων, περιτονίας και τενόντων.
– Ενεργοποίηση του νευρικού και κυκλοφορικού συστήματος.

ΠΕΛΜΑΤΟΓΡΑΦΗΜΑ

Ο πελµατογράφος είναι µια διαγνωστική ιατρική συσκευή, που λειτουργεί χωρίς ακτινοβολία ή ραδιενέργεια και µπορεί να εφαρµοστεί άφοβα
σε ενήλικες και παιδιά.

Αποτελείται από χιλιάδες αισθητήρες, οι οποίοι καταγράφουν και αναλύουν τη βάδιση σε δισδιάστατες και τρισδιάστατες γραφικές παραστάσεις και µε αυτόν τον τρόπο καθιστούν αναγνωρίσιµες τις ανατοµικές παραλλαγές και παθήσεις των κάτω άκρων.

Εντοπίζει µε ακρίβεια την κατανοµή βάρους, τις µηχανικές πιέσεις, το χρόνο βάδισης, τον άξονα του σώµατος και την ισορροπία του, τόσο κατά τη στάση, όσο και κατά τη βάδιση.

Πραγµατοποιεί στατική και δυναµική ανάλυση, καθώς και κινητική ανάλυση βάδισης σε σειρά περισσότερων βηµάτων.

Το πελµατογράφηµα παρέχει πληροφορίες σχετικά µε τις υψηλές φορτίσεις που ασκούνται στο πέλµα και το χρόνο παραµονής τους, την ισορροπία του ασθενούς σε σχέση µε το κέντρο βάρους του σώµατός του, την ανάλυση της βάδισης στις διαφορετικές φάσεις στήριξης και αιώρησης καθώς και τη φόρτιση της ποδικής καµάρας.

Αξιολογώντας αυτές τις µετρήσεις και τις πληροφορίες του πελµατογραφήµατος κατασκευάζονται ειδικά ορθωτικά πέλµατα αποκλειστικά για τον συγκεκριµένο ασθενή.

ΟΡΘΩΤΙΚΑ ΠΕΛΜΑΤΑ

Τα εξατοµικευµένα ορθωτικά πέλµατα είναι τα πλέον κατάλληλα για την απαλλαγή από τους πόνους των κάτω άκρων που οφείλονται σε συγκεκριµένες παθήσεις, όπως πελµατιαία απονευρωσίτιδα, τενοντίτιδα αχιλλείου, πτώση µεταταρσίων κεφαλών, φλεγµονές, άκανθα πτέρνης, πλατυποδία, κοιλοποδία, ραιβοποδία, βλαισοπλατυποδία, νεύρωµα morton, ανισοσκελία, βλαισός µέγας δάκτυλος (κότσι), οσφυαλγίες, ισχυαλγίες, πόνος στα σφυρά κλπ.

Με την κατασκευή ορθωτικών πελµάτων, διορθώνονται, στηρίζονται ή απλά αποφορτίζονται τα κάτω άκρα καθώς και η σπονδυλική στήλη, µε αποτέλεσµα την εξασφάλιση της µέγιστης απαιτούµενης απόδοσης του σώµατος, τόσο στην καθηµερινότητα, όσο και κατά την άθληση.

Για τη σωστή κατασκευή των ειδικών ορθωτικών πελµάτων, απαραίτητη προϋπόθεση  είναι η γνώση της εµβιοµηχανικής και παθοεµβιοµηχανικής των κάτω άκρων.

Για αυτό το λόγο το κέντρο μας ανήκει στο δίκτυο «pelmatografima elite» με επιστημονικό υπεύθυνο δικτύου, τον ποδολόγο – ποδίατρο
Αρβανιτάκη Εμμανουήλ, που πληροί τις προδιαγραφές του ΕΟΦ και της Υπουργικής Απόφασης 1348/2004 για εμπορία, διακίνηση και κατασκευή  ιατροτεχνολογικών προϊόντων.

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΕΜΦΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Το λεμφικό σύστημα είναι υπεύθυνο για την προστασία και την άμυνα του οργανισμού αφού απομακρύνει μέσω της λέμφου τα άχρηστα και νεκρά κύτταρα . Η συνηθέστερη πάθηση του λεμφικού συστήματος είναι το λεμφοίδημα. Δημιουργείται δηλαδή πρήξιμο μέσα στους ιστούς λόγω κακής κυκλοφορίας του λεμφικού υγρού. Το λεμφοίδημα είναι συνήθως μεταχειρουργική επιπλοκή μετά από επεμβάσεις αφαίρεσης όγκου στην περιοχή των μαστών ( μαστεκτομή) και αφαίρεσης όγκου στους όρχεις ή στον προστάτη.

Η κλινική εικόνα ενός ασθενή με λεμφοίδημα είναι:

• Το οίδημα του πάσχοντος άκρου
  • Η κυτταρίτιδα της περιοχής. Ως κυτταρίτιδα ορίζουμε την πάθηση του δέρματος, όπου το δέρμα εκτός από πρησμένο είναι και ερυθρό με εμφανή τα τριχοειδή αγγεία.
  • Αίσθηση βάρους στο πάσχον άκρο

Ο ασθενής μετά από μια επέμβαση όπου υπάρχει κίνδυνος να εμφανιστεί λεμφοίδημα καλό είναι να έρθει σε επαφή με εξειδικευμένο φυσιοθεραπευτή για να ενημερωθεί και να προλάβει την εξέλιξη του.

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα αντιμετώπισης του λεμφοιδήματος περιλαμβάνει:

• Σωστή αξιολόγηση της πάθησης με συνεχείς μετρήσεις του οιδήματος του πάσχοντος άκρου
  • Περίδεση του άκρου με ελαστικό επίδεσμο
  • Τοποθέτηση kinisiotaping για την απορρόφηση του οιδήματος και την καλύτερη κυκλοφορία της λέμφου
  • Λεμφικό μασάζ για την απομάκρυνση του οιδήματος και την απελευθέρωση της περιοχής
  • Εξειδικευμένο πρόγραμμα ασκήσεων για την καλύτερη κινητικότητα του άκρου
  • Σωστή επαναφορά του ασθενή στις καθημερινές δραστηριότητες του