ΜΕΘΟΔΟΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

Το Επιστημονικό Κέντρο Φυσικοθεραπείας & Αποκατάστασης ΜΟΥΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ, στο νεόδμητο, ιδιόκτητο και εύκολα προσβάσιμο χώρο του,  προσφέρει σύγχρονα θεραπευτικά όπλα και εξελιγμένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

LASER

Σύγχρονη μέθοδος θεραπείας, που επικεντρώνεται στο ακριβές σημείο του πόνου. Εφαρμόζεται με άμεση επαφή στο σώμα του ασθενή και με ερεθισμό στις αντανακλαστικές ζώνες του σώματος.

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

Μέθοδος κινησιοθεραπείας, με στόχο την επίτευξη της κίνησης και της λειτουργικότητας χωρίς συμπτώματα.

ΚΡΟΥΣΤΙΚΟΣ ΥΠΕΡΗΧΟΣ

Επί χρόνια δοκιμασμένη μέθοδος θεραπείας εξωσωματικής λιθοτριψίας.

–  Άκανθα πτέρνας
– Πελματιαία απονευρωσίτιδα.
– Επικονδυλίτιδα του αγκώνα.
– Πόνο στους ώμους.
– Τενοντίτιδα του αχίλλειου τένοντα.
– Σύνδρομο  άκρου κνήμης.
– Σύνδρομο κορυφής της επιγονατίδας.
– Σύνδρομο λαγοκνημιαίας ταινίας.

Προσφέρει αύξηση της ροής του αίματος, λύση μυϊκού σπασμού, μείωση πόνου και αύξηση κινητικότητας.

ΜΑΛΑΞΗ

Μέθοδος, που εφαρμόζεται με τα χέρια ή με χρήση ηλεκτρικού βοηθήματος (ηλεκτρομάλαξη).

Ενδείκνυται σε:
– Διαταραχές της κυκλοφορίας του αίματος.
– Καταστάσεις σωματικής και μυϊκής αδυναμίας.
– Καταστάσεις σε στάδιο ανάρρωσης.
– Περιπτώσεις νευρασθένειας, αϋπνίας και άγχους.

Προσφέρει μυϊκή χαλάρωση, αύξηση της ροής του αίματος, μείωση του πόνου, απορρόφηση και διοχέτευση φλεβικού αίματος και λέμφου καθώς και απομάκρυνση πνευμονικών εκκρίσεων.

ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗΣ ΣΤΗΛΗΣ

Μέθοδος ανακούφισης του ασθενή με την έλξη της σπονδυλικής στήλης. Εφαρμόζεται μηχανικά αλλά μπορεί να γίνει και δια χειρός σε συγκεκριμένες θέσεις.

Ενδείκνυται σε:

– Πιθανές προσκρούσεις σπονδυλικής νευρικής ρίζας.
– Υποκινητικότητα των αρθρώσεων.
– Μυϊκούς σπασμούς.
– Κατάγματα, μετά από συμπίεση της σπονδυλικής στήλης.

Προσφέρει ταχεία ανακούφιση από πιέσεις νεύρων, αύξηση κινητικότητας και μυϊκή χαλάρωση.

ΜΕΘΟΔΟΣ McKENZIE

Πλήρες σύστημα μηχανικής διάγνωσης και θεραπείας για ασθενείς με προβλήματα στην σπονδυλική στήλη.

Βασίζεται στην επανάληψη των κινήσεων – ασκήσεων έκτασης ή κάμψης, με στόχο την βελτίωση της κλινικής εικόνας των συμπτωμάτων του ασθενούς και την διατήρηση των φυσιολογικών κυρτωμάτων.

Το σημαντικότερο πλεονέκτημα της μεθόδου, είναι η αυτοθεραπεία, καθώς διδάσκεται εύκολα στον ασθενή.

ΜΕΘΟΔΟΣ KINESIO TAPING

Μέθοδος που εφαρμόζεται πάνω και γύρω από τους μυς:

(α) για να δώσει λειτουργικότητα και σταθερότητα στην άρθρωση σε όλο το εύρος των κινήσεων, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα στον ασθενή να πραγματοποιεί τις καθημερινές του δραστηριότητες χωρίς κλινικά συμπτώματα.

(β) για να διευκολύνει την λεμφική κυκλοφορία.

Ενδείκνυται σε:

– Αποκατάσταση μηχανικής και λεμφικής λειτουργίας.
– Αποκατάσταση λειτουργίας συνδέσμων, περιτονίας και τενόντων.
– Ενεργοποίηση του νευρικού και κυκλοφορικού συστήματος.

ΒΙΟΑΝΑΔΡΑΣΗ

Μέθοδος με την οποία διδάσκεται ο έλεγχος διάφορων βιολογικών λειτουργιών του σώματος με την βοήθεια ειδικών μηχανημάτων που τις καταγράφουν.

Δεν πρόκειται για παθητική διαδικασία καθώς χρειάζεται την ενεργό εγκεφαλική συμμετοχή του ασθενή στο να εκπαιδευτεί και να ελέγχει βιολογικές λειτουργίες και αντιδράσεις, οι οποίες είναι ασυνείδητες και αυτόνομες (π.χ μυϊκοί σπασμοί).

Ενδείκνυται σε:
– Χρόνιους πόνους, όπως πόνος από αρθρίτιδα ή μυϊκούς σπασμούς, οσφυαλγίας, αυχεναλγία.
– Κεφαλαλγία ή ημικρανία.
– Ενδυνάμωση ή επανεκπαίδευση μυών μετά από χειρουργικές επεμβάσεις και νοσήματα του νευρικού συστήματος.
–  Άσθμα.
– Λειτουργικά σύνδρομα του πεπτικού συστήματος.
– Έλεγχο της ακράτειας ούρων και του εντέρου.

ΕΠΙΘΕΜΑΤΑ

Μέθοδος που αναφέρεται στην τοπική εξωτερική εφαρμογή κάποιες ρευστής ουσίας για την πρόληψη συμπτωμάτων και την θεραπεία του ασθενή.

(α) Εφαρμογή θερμών επιθεμάτων: πρόκειται για επίθεμα παραφίνης, που σταθεροποιείται γρήγορα και δημιουργεί μια επίστρωση πάνω στο σώμα.

Ενδείκνυται σε:
– Χρόνιες ρευματικές παθήσεις.
– Δυσκαμψίες των αρθρώσεων.
– Μετατραυματικές καταστάσεις.

(β) Εφαρμογή ψυχρών επιθεμάτων: Πρόκειται για την κρυοθεραπεία, την τοπική δηλαδή εφαρμογή συσκευασμένου παγωμένου ζελέ στην πάσχουσα περιοχή.